19 July 2009

RINDU WAKTU SENGGANG

Semenjak praktikum nie..masa langsung xda nak diluangkan untuk diri sendiri..bangun awai pagi siap2 g skul..6.45am da stat keta..balik kol2..kat umah rehat jap tros uat RPH tok esok..yang buat lambat n lamanye nak buat ABM..pastu nak pikir uat aktiviti TgFU..peningla..adakalanya rase macam give up sebab mental da going down..xda masa nak g padang(exercise), dlu rajin gak g joging ke men netbol ke la nie jangankan main..tido pown xmenentu..2 3jam je sempat tido..tambahan plak aku nie ade anak n mak kat umah..mak tue nasib baikla ada..kekadang tue sian gak kat mak dok jaga anak aku yang da pandai memerintah dan suka bagi alasan..erm nak suoh mandi pown pandai bagi alasan..nak makan roti dlu la..nak tengok tv dlu la..dan pada masa tue aku da pengsan(tido)letih memerah otak..stat malam pas kol12 aku mula operasi memecahkan otak(berfikir) apa nak uat esok supaya P&P lancar dan budak happy..klu nak ikotkan huraian sukatan senang jew..tapi kami kene ikot sukatan lama gak tapi guna pendekatan baru..erm..tension..susahla..kepada bakal2 KPLI yang ade hati nak amik major PJ fikir2kan kembali..hehehe..blajar susah tapi dah ngaja nanti boleh dikatakan mudah..tapi ingat cikgu-cikgu PJ seantero..Pendidikan Jasmani bukan sesuatu yang boleh diperlecehkan..jangan anggap mata pelajaran nie sekadar main bola.. sepak bola..pliz ek..ok la nie jew masa yang aku ade tok lari dari tekanan berpraktikum...klu ade mase senggang lain aku akan coretkan pengalaman lain..

No comments: