11 October 2009

03 hingga 05 Oktober




Latihan Suaian Fizikal de Cameron Highland..kumpul terakhir pergi menjalani latihan kecergaan bagi kelas KPLI/LIPJ dan gabungan LISN bebudak sains yang amik minor PJ..tidur di S.K Convent..sekali tengok skul tue mcm zaman Heri poter uihh menakutkan..bangunan zaman British atas bukit..makan sedap disediakan oleh kantin skul..curcirt training buat kat hutan simpan tnah rata..cuaca amat sejuk tak mcm dlu..kebetulan pulak musim ujan..byk gak masa diberi tuk lepak2 dan shoping2..aku byk jejalan n tinjau2 jew..pegi aku ok..tapi blk aku tewas..muntah bagai nak rak!!pakcik bus pown turun tgk aku tepi jln bagi semangat..ahahaha..dah tua2 pown mabuk lg..tapi yg bestnya..pas aku mabuk abis pengikut sorang2 plak join..huhu.. skali tengok gambar mcm g oliday kan?saja show off..

2 comments:

hafiztahar said...

engat dulu2 kite g kat sane kan

imayo said...

to apis:aku g gak tmn kte camping tue..cam biasa gak happening..klu brani bwkla anak ko nnt g camping ctu..hak3