30 December 2009

TERINGAT KAWAN2 DI SIMILAJAU

'BATCH 42'

HANYA GAMBAR DAPAT MENYATAKAN SEGALANYA

OTAI YANG PENYAYANG..KENA JUGA..

DALAM RAMAI2 INSTRUCTOR YG NIE LA PALING 'DAJAL'

PERSEMBAHAN JIMBO PEKENA INSTRUCTOR

Mase nie berkursus dan pertama kali fly 'dengan kebenaran' ketua jabatan (BOS) masa tue..huhu seronok tak terhingga dpt g..mase tue baru kawen 3bulan..niat da pasang lama tp takot xde kesempatan lg nak p..aku gagahkan gak kaki gamble bersama 2teman..kenangan semasa berkursus memang tak dapat dilupakan..hanya senyuman dapat digambarkan..tanyalah teman berdua tue..huhu..foto nie bukan nak bermegah2 saja untuk menatap kembali memori yang pernah aku cipta..kata mohdelham buku baru akan dibuka 2010 tp aku masih nak ingat zaman2 yang lepas..bukan ketinggalan namun semua itu adalah kekuatan untuk kiter pergi lebih jauh kehadapan..

6 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

akak, JIMBO ka JUMBO?

teamtact said...

ma......gambar guling sampai muntah tak de ke...???

imayo 2 rembang said...

jimbo to adik menakan jumbo la..ahah

ima_yo 2 teamtact said...

mase 'bdk tue muntah' aku xsempat nak nangkap gambonye..huhu klu ko ade gambo survivor bg kat aku ek..

hijau bumi Tuhan... said...

peh, mantap2...tetiba post gmbr2 similajau ni...kna posting kt similajau ke, hehehe...


salam perjalanan...

imayo to lan said...

aku posting dekat celah umah nie jela..huhu 15minit dr umah..similajau tuh i.Allah g utk olidey jew..ahak