3 December 2009

TUNG..GU POSTING LA..


2HB hari tue baru lepas intebiu Pengesahan Jawatan..huhu gelak aku..teringat masa mula2 g intebiu masa nak masok uitm lu..itu pon xlepas tau..sebab BI hancus..sapa yg intebiu aku masa tuh en.din agaknya dia tgk aku spekong terok sgt kot..terus xdpt sampaila aku mintak rayuan barula dpt..ermm..intebiu kali nie aku stadi gak pasal pendidikan..PIPP la,dasar la, nama menterila, isu sukan semasa abiz seme aku cari dlm online je..bila tiba masa intebiu..jam10 stat aku 2gu..nasib x baik aku jd org yg je 16 iaitu org terakhir..hah..masuk je dua org intebiuwer pompuan..aku lemah la sket..iyela masa intbiu kbs n spa lu dua kali aku kene ponpuan..dia jegil mate je aku da glabah da..kang klu aku jegil balik kompem aku diusir klua..aku pon kecikkan anak mate aku..huhuu..tp kali nie nasib aku memang baik..wpun jd org last dia xtanya langsung pasal dasar2 kerajaan n pa seme tuh..yg dia tny..formula kadar nadi latihan..perhhh..kantoi aku!dia pon sporting gak..bagi aku klu..sebab dia tgk muka aku blurrr n tersengeh2 (tanda tak tau)..hehe..pastu yg lain tny pasal PJ je..lega aku..skg da blk umah manjung..segala2 usaha dah pon berbaloi..exam pon memberangsangkan..dapat cemerlang..pointer ahak..3.76 lei ar juai kat mana2 t..mana tau nak sambung master ker..dptla sponsor kot..huk3..dok umah tunggu surat posting..harap2 buka ja pintu rumah terus sekolah..ahahahahah

2 comments:

Stoner said...

kalu bukak pintu rumah terus sekolah, mau kembang ko nanti...huhuhuhu

imayo to ston said...

x..aku stat enjen kete jugak..pusing satu taman br g skul..huhu