12 February 2010

DAH SAMPAI SERU..SEMOGA BERBAHAGIA


Alhamdulillah & syukur ke hadrat Illahi kerana dengan izinnya sahabatku bakal mendirikan rumahtangganya dengan pasangan terpilih dan terbaik untuknya..semoga perancangan yang disusun akan sentiasa diberkati dan dilindungi segala-galanya..

kepada shawn yang bakal melangsungkan perkahwinannya pada 14 Feb: Tahniah dan Semoga Tak Gentar Menghadapi Saat Lafaz Akad huhu..
p/s: Insyaalah dengan izin Allah aku akan sampai ke Pengkalan Hulu esok tapi maybe selepas akad dilangsungkan..sempat kot makan beradap ahahak..

kepada shar (Abang Tanjung) yang bakal menamatkan zaman bujangnya pada 15 feb: K.ima doakan hang tak kalut semasa 'acara bersama' ehem..ha pikir lain la tuh..bersama Tok Kadi laaa... huhu.. k.ima xdapat p la gelugoq coz kene shoot trs ke Teluk Intan kerana abah tak sihat! k.ima hanya hantar sekelumit adiah tok ko..itu pon kongsi ngan geng bas sekolah eh..bukan! geng OUTDOOR TEAM kiter..apapon u ar the great..hang buleh punya..

ucapan kepada kedua-dua mempelai yang meraikan hari bahagia sama plak ngan Gong Xi Pa Cai saya ingin mengucapkan 'selamat tahun baru' bersama pasangan baru, kehidupan baru, dan yang penting 'pengalaman baru' ahai! chayok-chayok..hanimun sakan la yek! peace..

No comments: