8 January 2009

KURSUS PERGURUAN LEPASAN IJAZAH

ALHAMDULILLAH syukur aku kehadrat Ilahi kerana memberi nikmat pekerjaan pada aku..sronok kerana cita2 masa kecik nak jadi cekgu tadika..tapi kali nie dpt jd cekgu sekolah rendah..up sket!!huk3

Lapor diri 12 JANUARY 2009 sebagai seorang pelajar..
Pengkhusususan: Pengajian Pendidikan Jasmani (sekolah rendah)
Tempoh : 1 tahun
Institut: IPG P.Pinang

Teruja sungguh rasanye..iyela hampir 1tahunstengah keja main2..akhirnya dapat keja tetap..sapa xsronok..itulah rezki Tuhan namanya..

Nampaknya susahla skit nak berhubung dan membaca blog lepas nie..

untuk pengetahuan 'BOS' dan fasi2.. batch banding nature camp 2004 ramai yang pempuannya jadi cekgu tau..dan yang lelakinya ramai jd inspektor(PULIS)huhu..bangga x?saya BANGGA bangat..nak tau antaranya sape?
1.nick(azni)+midah+huda+mardh+yana+ima(bakal)huhu..dan ramai lagi (GURU)
2.pujiutomo+ijam+tapir+lan+epol+ada 4-5 orang lagi yang lupa nama tapi muke dok terbayang2 nie..huhu..ha Olin pown jadi polis gak..nie yg saya tau..ygxtau mesti ramaila..Tahniah..

okayla ahad nie nak berangkat ke Penang nak jadi combee pertama yg bakal menggegarkan maktab penang dengan kedatangan minah rangers "Penang tungguuu.. aku cabar kau"

bye..bye..klu senang kiter jumpa lagi..di BLOG la..TQ pada seme yg terlibat secara langsung dan xlangsung..pengorbanan kalian mendidik saya xkan dilupakan..xkerana kalian saya xkan mencapai cita2 saya sekarang nie..TIME KASEH..
ASSALAMUALAIKUM

8 comments:

deedaa.jijah.linda said...

congrates...moga diberkati dengan pekerjaan sekarang...
good luck dok kat tempat baru...
aku sentiasa doakan kejyaan kawan2 aku..

warna warni kehidupan said...

tahniah...
smoga berjaya dlm kerjaya yg diminati...
best of luck!!

~W.W.K~

hijau bumi Tuhan... said...

tahniah ckgu ema...
se la mat pa gi cik gu...
gud mo ning tea cher...
te ri ma ka sih cik gu...
thank u tea cher...


salam perjalanan...

atiquepinky said...

tahniah cikgu..
cikgu suke maen bola
hari2 cikgu maen bola

ct said...

tahniah..tahniah..cikgu..wa caya samalu..

Rindu Alam Indah said...

cikgu..?erm...
tahniah..tahniah...

PERLU UiTM said...

Maklumat BLOG .
Kini alumni & ahli serta penasihat PERLU boleh berkongsi pengetahuan,pengalaman,ilmu,cerita atau apa-apa sahaja yang berkisar tentang rekreasi atau maklumat tentang pergerakan PERLU, di perluteam.blogspot,

Khas untuk penggerak PERLU,sekiranya ada apa-apa yang ingin disebarkan dikalangan keluarga PERLU juga boleh lah emailkan kepada admin blog PERLU di perlu_uitm@yahoo.com

Kerjasama dan sokongan amat dihargai. terima kasih

hisyamchemat said...

Ok... good, good