8 January 2009

..TERIMA KASEH YA..

Tiap2 tahun aku dok tunggu hari 03.01.(..) maklomlah hari terjadinya aku didunia..huk3
apa yang aku paling suka kali nie..banyakla jugak xtercakap..antaranya:
1. Rezki alhamdulillah murah (dpt smbg blajo)
2. Geng PERLU wish besday..rasanya taun nie 1st time wish semenjak jd alumni (non-aktif)
3. Cek abe teringat hari kejadian (besday) dalam mimpi..katenye dia sedang tidur aku(isteri) kejotkan dia..dan mengingatkan hari nie hari jadi aku..keh3..pastu bgn2 trs sengeh tengok muke aku yang dah sebal2..iyela mana xnya..masa tue dah tengahari bau dia ingat..ermm..

tapi tue seme aku xkesah sangat..yg pasti tahun nie aku mempunyai azam dan tekad yang lebih utk memperbaiki keluarga..SEMANGAT TAHUN 2009 nie pelik sket..sebab dpt sambung blaja..

aniwei TQVM pada kengkawan yg wish dan doakan aku..amin

No comments: