23 May 2009

OuR pAiN iS yOuR pLeASurE


5jam jew kayak start jam12.30 till jam6.00, mental muka sunburn huhu


si roza tak puashati lauk aku byk dari dia..


nie siap2 nak g treking + jungle cooking..


baru biz uat riki tok night walk + solo drop..


bagi briefing utk abseiling..aku yg handle xtvt tue..


senaman pagi..hari nie kitorang latihan fatlek..no poco2 no aerobik..

18-22 mei..semua bende dibuat diperhati,ditanya rasionalnya,bagaimana,kenapa buat macam tue,ape akibatnya..macam2la soalan keluar dari mulut pensyarah termasuk pemantau..soalan dia maut-maut blaka..aku kena masa orieentering..soalannya: berapakah bacaan penuh dalam MIL kompas prismatik?alamak ai..panik aku kejab..pastu masa kayak dia tanya: kayak akan tenggelam tak klu bouyancy aid pecah?korang2 tolong jawabkan soalan nie..takda yg tidak bermakna melainkan kenangan terindah..peace to u alz PJ ENERGETIC 09

5 comments:

lancer said...

solo drop apa cerita?
great experience right?...so thats all for this semester right...after this no more....this is the first and the last great experience you've got from institution which it call IPGM...

imayo said...

ini bukan the last but ini adalah permulaan..outdoor tiada pengabisan..hidup aku telah diciptakan sebagai slh seorg yg menyintai kehijauan

Roland Robert Imbang said...

Halu Ima!!! Korang wat Pl masa kitaorg wat unit beruniform. Aku nyer Pl 25-29 Mei.Macam diaorg tau2 aje aku penah wat outdoor dan secara tak langsung aku jadik pengerusi. Pening kepala aku 1st day nak handle tp hari2 selepas tu semuanya ok. Pengalaman berjalan kat Bkt. Kluang dulu membiasakan aku jalan2 kat tepi pantai 4 jam lebih kat sini. nak merungut tak guna gak tp aku tak paham nape wat bende tu tanpa ada sesi refleksi pada penhujungnya..apa2 pun ilmu yang En.Hisyam bagi dulu memang berguna. 19 bakal2 cikgu yang lain dapat sedikit "ilmu" gak dari aku...Hehehehe!!! Selamat berpraktikal..

imayo said...

roland..baguihla xlokek elmu..elmu otdo adalah untok seme

hafiztahar said...

ok lah gud job lah ko ema,ble ko nak abis